POLISI
Shipping Policy
Penghantaran Keesokan Hari
- Setiap pembelian yang dibuat sebelum pukul 1 setiap hari akan segera diposkan pada hari yang sama dan pada hari berikutnya jika selepas pukul 1.30 petang. Pengeposan akan dilakukan setiap hari Isnin hingga Jumaat kecuali Sabtu dan Ahad atau Kelepasan Am
. - Pihak Shanaz Beauty memahami bahawa mendapatkan barangan anda tepat pada masanya adalah penting, jadi kami akan berusaha dengan sedaya upaya untuk memproses pesanan anda dengan secepat mungkin. Apabila anda membuat tempahan di laman web kami, anda boleh menjangkakan untuk menerima pesanan anda dalam tempoh 3-5 hari bekerja.
Penghantaran Percuma
- Pihak Shanaz Beauty menawarkan penghantaran percuma ke atas beberapa produk terpilih yang ada di laman web kami.
- Sekiranya pesanan anda adalah lebih daripada RM450, anda akan menerima penghantaran percuma bagi Semenanjung Malaysia.
- Kos penghantaran akan dikira dan dinyatakan di Checkout Page sebelum anda melengkapkan pesanan anda.
Kesalahan Alamat Penghantaran
- Pihak Shanaz Beauty akan menghantar emel pengesahan pembayaran yang betul berserta alamat penghantaran yang dinyatakan di dalam emel.
- Bagi apa-apa kesalahan alamat penghantaran, ia boleh diubah dengan mengklik pada pautan My Account yang dinyatakan di dalam emel.
- Alamat penghantaran boleh ditukar sebelum produk anda dibungkus/diproses oleh pihak Shanaz Beauty
- Pihak Shanaz Beauty tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian yang berpunca daripada kesalahan alamat penghantaran.
Polisi penghantaran Shanaz Beauty adalah tertakluk kepada perubahan tanpa notis.
Return Policy
Kami di Shanaz Beauty sentiasa memastikan pelanggan mendapat yang terbaik dan memuaskan hati.
Di Shanaz Beauty setiap item yang dibeli adalah dari HQ dan stokis yang sah
POLISI PENUKARAN DAN PEMULANGAN
- Setiap pembelian dari Shanaz Beauty dijamin 3 hari dari tarikh penerimaan.
- Bagi item yang mempunyai masalah, pelanggan hendaklah menghantar gambar ke email shanazbeautyshoppe@gmail.com atau Whatsapp ke 0137066253
- Kami akan memberikan maklumbalas dalam tempoh 24jam- 48 jam selepas email atau whatsapp dihantar.
- Shanaz Beauty berhak menggantikan atau memulangkan wang pelanggan bg item yang rosak dari pihak Shanaz Beauty sahaja.
Barangan yang rosak atau pecah disebabkan oleh poslaju tidak akan ditanggung. - Untuk kes refund, 100% refund adalah berdasarkan item yang rosak sahaja (Tarikh luput, seal terbuka dsbnya)
- Kos poslaju tidak akan di pulangkan.
Privacy Policies
Pihak Shanaz Beauty menghormati privasi anda dan kami mengambil usaha besar untuk melindungi maklumat peribadi yang telah diberikan kepercayaan kepada kami.
Kami adalah komited di dalam melindungi privasi anda. Kami tidak menjual, berkongsi mahupun mendagangkan maklumat peribadi pelanggan yang telah diserap secara dalam talian kepada mana-mana pihak ketiga.
Anda sendiri bersetuju bahawa maklumat peribadi yang telah dikumpul daripada anda akan digunakan mahupun dikongsi di antara ahli kumpulan korporat kami dan juga kepada pihak ketiga di atas sebab-sebab berikut:
Kami adalah komited di dalam melindungi privasi anda. Kami tidak menjual, berkongsi mahupun mendagangkan maklumat peribadi pelanggan yang telah diserap secara dalam talian kepada mana-mana pihak ketiga.
Anda sendiri bersetuju bahawa maklumat peribadi yang telah dikumpul daripada anda akan digunakan mahupun dikongsi di antara ahli kumpulan korporat kami dan juga kepada pihak ketiga di atas sebab-sebab berikut:
- Untuk menghantar produk yang dibeli dari laman web kami.
- Untuk memberitahu berserta memaklumkan anda mengenai penghantaran produk berserta bertujuan untuk sokongan pengguna.
- Untuk menyediakan anda dengan maklumat berkaitan produk.
- Untuk tujuan pemprosesan pesanan produk anda serta memberikan anda perkhidmatan dan informasi yang ditawarkan melalui laman web kami di atas permintaan.
- Untuk membolehkan kami untuk menguruskan akaun berdaftar anda bersama dengan kami.
- Untuk mematuhi keperluan undang-undang atau mematuhi proses undang-undang yang telah ditetapkan.
- Untuk mengesahkan dan menjalankan transaksi kewangan yang berkaitan dengan pembayaran yang dibuat secara dalam talian. Sebagai contoh, sesetengah pembayaran yang dibuat melalui laman web kami akan diproses oleh gerbang pembayaran pihak ketiga.
Kami menggunakan langkah-langkah keselamatan yang selamat, seperti penyulitan mengikut kesesuain. Kami juga mengambil langkah yang sewajarnya bagi memastikan maklumat anda hanya boleh diakses oleh pihak yang berkuasa.
Kami berhak untuk mengubah suai serta menukar Dasar Privasi pada bila-bila masa. Sebarang perubahan kepada polisi ini akan disiarkan di laman web kami. Anda disarankan untuk menyemak polisi ini setiap kali anda mengakses kepada laman web kami supaya anda akan lebih berhati-hati dengan versi terbaru yang dengan berkaitan polisi.
No comments:
Post a Comment